torsdag den 8. september 2011

Beslutning taget! Copenhagen Challenge 2012

Jeg har hele tiden vidst det: Når først tilmeldingen er sendt - så er der ingen vej tilbage.. men inderst inde har jeg også hele tiden vidst, at jeg ville tilmelde mig. Skulle bare lige være helt klar mentalt.
Jeg skal deltage i og gennemføre Copenhagen Challenge, søndag d. 12. august 2012 - den fulde IRONMAN distance.
Tankerne, som har ledt mig til den endelige beslutning, er langsomt kommet snigende hen over sommeren. I slutningen af maj løb jeg marathon på Den Kinesiske Mur. Det var en FED oplevelse. Og som mange tænker, når de har gennemført et maraton, så tænke jeg efterfølgende "Det var det - hvad skal jeg så..?". På turen til Kina deltog et par stykker, som tidligere havde gennemført Copenhagen Challenge og som skulle gennemføre igen i august 2011. Og så var første idé plantet. En idé som satte sig mere og mere fast. Til sidst var der bare ingen vej tilbage.

Denne blog er oprettet med henblik på at føre dagbog over min træning, tankerne, erfaringerne, udfordringerne osv. gennem det næste år - mod mit store MÅL..!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar